Saturday, August 22, 2009

Alhamdulillah..sudah ada blog sendiri... : ) Ni sebab kena racun ngan kengkawan le ni...huhuhu!!...intro sikit..nama aku Syamoi..umur 28thn...target aku untuk achieve financial freedom before umur aku 35 thn...

currently, my plan untuk achieve target tu ialah involve ngan property investment...setakat ni alhamdulillah...dah nampak good cashflow yang sedikit sebanyak dah reduce aku nyer commitment skang ni....hopefully ngansedikit pengetahuan yang ada..boleh aku bantu dengan rakan-rakan yang lain...

jika ada kekurangan, salah dan silap...aku mintak maaf sebab ni first time aku buat blog ni...kalo ada apa2 komen...berilah...yang baik datang daripaa Allah, yang buruk semuanya datang daripada saya...Aminnnn.

2 Comments:

  1. Unknown said...
    erm...so good...ko create la citer pasal aku...
    www.tuanbri.com said...
    syamoi,mana lu pergi ?


    Tuanbri - Perunding Hartanah

Post a Comment